Kontrolowanie finansów przedsiębiorstwa jest konieczne do utrzymania jego rentowności oraz możliwości rozwoju i ekspansji działalności. Dobrze rozplanowany budżet w połączeniu z terminowymi rozliczeniami wszelkich...
To jasne, że rozrost firmy pociąga za sobą nie tylko korzyści w postaci zwiększonych obrotów, dodatkowych możliwości i większej liczby klientów, ale także pewne wymagania. Jednym z nich jest konieczność prowadzenia...
Podatki są jednym z głównych źródeł dochodów budżetowych Państwa. Nic więc dziwnego, że ograny podatkowe skrupulatnie pilnują obowiązków rozliczenia oraz złożenia przed podatników deklaracji podatkowych. Do końca...
Na terenie Polski działa coraz więcej biur rachunkowych, które swoje usługi kierują zarówno do klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Pierwsi z nich bardzo często wymagają w swoich firmach prowadzenia pełnej...
Outsourcingiem nazywa się długoterminową współpracę przynajmniej dwóch podmiotów, które budują pomiędzy sobą pewną stałą relację na linii zleceniodawca i usługobiorca. Przykładem tego typu modelu biznesowego jest...
Obowiązkiem podatnika jest złożenie zeznania podatkowego za poprzedni rok. W tym roku nie będziemy musieli robić tego samodzielnie. Zeznanie złoży za nas bowiem urząd skarbowy. Dowiedz się, jakich terminów nie...
Do końca kwietnia podatnicy mają czas na złożenie deklaracji podatkowej. Wiele osób z niecierpliwością oczekuje zwrotu podatku. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co musisz wiedzieć. Sprawdź, kiedy możesz mieć nadpłatę...
Zweryfikowanie każdego dokumentu dotyczącego działalności gospodarczej jest niezwykle ważne w kontekście prowadzenia jej zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami oraz normami. Niedostosowanie się do nich może...
System podatkowy w Polsce opiera się na tak zwanej progresji podatkowej. W ustawie są zapisane konkretne progi, istnieje również zapis o kwocie wolnej od podatku. Ten system jest dla ciebie zbyt skomplikowany?...
Nie ma jednoznacznej definicji parabanku, przyjęto jednak umownie, że nazywane są tak instytucje finansowe, które świadczą usługi podobne do tych oferowanych przez banki. Oznacza to, że parabank może zawierać z...
W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.
Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.
Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.
Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.
Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.