Artykuł sponsorowany
Parasole reklamowe z nadrukiem – rodzaje i przeznaczenie. Zobacz, co i kiedy warto kupić!

Parasole reklamowe z nadrukiem – rodzaje i przeznaczenie. Zobacz, co i kiedy warto kupić!

Chcesz wypromować biznes za pomocą praktycznych gadżetów reklamowych? W takim przypadku do wyboru są nie tylko kubki, długopisy czy koszulki, ale również parasole reklamowe. Podpowiadamy, kiedy warto je wybrać i na jakie rodzaje parasoli zwrócić uwagę!

 

Parasole reklamowe – przeciwdeszczowe i słoneczne

Parasole z nadrukiem stosowane jako gadżety reklamowe można podzielić na dwie główne kategorie, czyli na parasole przeciwdeszczowe oraz na parasole słoneczne.

 

Te pierwsze to parasole osobiste, które przeznaczone są do używania w trakcie niesprzyjającej aury. Do nich zaliczane są parasole składane, parasole automatyczne, które mogą mieć różne średnice, wzory i kolory.

 

Z kolei parasole słoneczne przeznaczone są do stosowania podczas słonecznej pogody, głównie jako parasole do ogródków przy kawiarniach, barach, restauracjach, ale również sprawdzają się one podczas różnych eventów plenerowych. Są większe i wyposażone w dodatkowe podstawy stabilizujące.

 

Kiedy warto kupić parasole reklamowe?

Gadżety jak parasole reklamowe z nadrukiem mają uniwersalne zastosowanie i mogą sprawdzić się jako praktyczny gadżet dla każdej firmy.

 

Najczęściej kupowane są parasole osobiste, przeciwdeszczowe, które również dostępne są w bardzo atrakcyjnych cenach. Świetnie nadają się dla firm, które chcą zadbać o swoich klientów i kontrahentów przez przekazanie im takich podarunków. Mogą być one rozdawane w trakcie eventów, jako dodatek do paczek reklamowych lub upominek dla ważnych dla firmy osób.

 

Parasole reklamowe przeciwsłoneczne z kolei najczęściej zamawiane są przez firmy działające w branży gastronomicznej oraz sprawdzają się w trakcie wydarzeń plenerowych, na przykład pikników, festiwali.

 

Jak wybrać odpowiednie parasole reklamowe z nadrukiem?

Dobierając gadżety jak parasole reklamowe z nadrukiem, trzeba przede wszystkim zwrócić uwagę na ich rodzaj oraz jakość wykonania.

 

Parasol powinien odpowiadać swojemu przeznaczeniu i najlepiej, aby był wykonany z lepszej jakości materiałów, dzięki czemu może on posłużyć przez dłuższy czas. Jakościowe materiały bardzo dobrze świadczą wtedy o firmie, która podarowała taki gadżet.

 

Należy też uwzględnić kolorystykę parasola, ponieważ barwa jego materiału służy jako tło dla nadruku. Wybierając parasole w kolorze kojarzonym z firmą, który wchodzi w skład jej logo, jest obecny w jej punktach, można uzyskać jeszcze lepszy efekt marketingowy.

 

Wobec tego parasole reklamowe z nadrukiem mogą być bardzo dobrym wyborem dla wielu firm, które pragną wyróżnić się na tle konkurentów i zadbać o zadowolenie swoich klientów i partnerów biznesowych!

Kategorie
Warto przeczytać
Simcenter 3D I Simcenter AMESIM w systemach hydraulicznych
Do tej pory rozwiązywanie problemów przy pomocy stosowania oprogramowania CAE było zarezerwowane dla specjalistycznych ośrodków badawczych oraz niektórych uczelni wyższych. Jednakże wraz ze zwiększoną dostępnością coraz...
Firanki i panele ozdobne idealne do pokoju dziecięcego
Pokój dziecięcy to wyjątkowa przestrzeń w domu - pełna kolorów, fantazji i zabawy. Aranżacja tego pomieszczenia daje więc olbrzymie pole do popisu wyobraźni. Nawet jeśli twoja pociecha jest jeszcze za mała, by pomóc ci...
Marzysz o pięknym wnętrzu mieszkania? Skorzystaj z pomocy architektów z Illegal Design
Zaprojektowanie pięknego i funkcjonalnego wnętrza to naprawdę trudne zadanie. Najlepiej poradzą sobie z nim profesjonaliści. Dlatego kiedy chcemy urządzić nowe mieszkanie lub całkowicie odmienić stare wnętrze,...
Znajdź biura projektowe
Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×