Brost Kompleksowe Usługi Pogrzebowe

Rok założenia: 1993
26-610 Radom, Kolberga 20 lok. 98, woj. mazowieckie

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Nasze usługi

Usługi pogrzebowe
  • Ceremonie pogrzebowe
  • Inhumacja
  • Kosmetyka zwłok
  • Organizacja pogrzebu
  • Przewóz zwłok
  • Toaleta pośmiertna
  • Ubieranie zwłok
  • Wynajem karawanów
  • Załatwianie formalności pogrzebowych
Artykuły pogrzebowe
  • Klepsydry pogrzebowe
  • Krzyże nagrobne
  • Obudowa grobu
  • Tabliczki nagrobne
  • Trumna dębowa
  • Trumny
  • Trumny dla dzieci
  • Wieńce
  • Wiązanki pogrzebowe
Zaplecze pogrzebowe
  • Karawany pogrzebowe
  • Utensylia pogrzebowe

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.


1.0
Liczba opinii: 2

Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii.

Twoja ocena
Licznik znaków: 0/1000
użytkownik niezalogowany
Eksklient
1.0
11.04.2023
że skoro osoba pochowana zmarła nagle, to pewnie nie otrzymała ostatniego sakramentu i w takim wypadku obecność księdza przy przenoszeniu zwłok nie jest potrzebna. Szczyt arogancji i deptanie ludzkiej godności. Rodzinie odebrała to, co w takich chwilach najcenniejsze – godne złożenie do grobu w trakcie ceremonii, dla pani b to bezimienny towar przynoszący zyski, który można sobie dowolnie przerzucać, bo przecież firma potężna, uprzywilejowana, posiadająca kontakty, dla nas – Osoba Najbliższa, Mama. Sprawa w Prokuraturze.
użytkownik niezalogowany
Eksklient
1.0
11.04.2023
jesli ktoś trafi na panią B - proszę zabierać nogi za pas- obsługa w jej wykonaniu gburowata i nieokrzesana, totalne lekceważenie klienta, pomyliła imię na szarfie, obsługuje kilka osób naraz, a to rozmienia pieniądze, a to przyjmuje kuriera z przesyłką, a to załatwia coś z pracownikiem, a to zapomina o dokumentach, nie zapomina natomiast o pobraniu pełnej opłaty za usługę przed pogrzebem, daje mylne wytyczne swoim pracownikom co do nr grobu, którzy zignorowali zgłoszoną pomyłkę jeszcze przed złożeniem Trumny do grobu, a co najważniejsze – godzinę po pogrzebie zleca pracownikom wydobycie trumny ze zwłokami bez wiedzy i zgody rodziny i Sanepidu, aby przenieść ją , ot tak sobie, do właściwego grobu, zafundowała nam istny horror, zamiast przepraszam, zobowiązania zadośćuczynienia choćby w postaci zamówienia mszy za Duszę Zmarłej i zwrotów kosztów za wybrakowaną usługę usłyszeliśmy, że pani b nie ma sobie nic do zarzucenia i na poparcie tej tezy argument, że skoro osoba pochowana zmarła
Warto przeczytać
Międzynarodowy transport zwłok w świetle przepisów
Śmierć bliskiej osoby poza granicami kraju nierozłącznie wiąże się z koniecznością sprowadzenia jej ciała na teren Polski. Cała procedura jest natomiast regulowana prawnie. Przede wszystkim nieuniknione jest dopełnienie...
Dekoracje świąteczne na groby bliskich
Święta bożonarodzeniowe i wielkanocne to wyjątkowy czas. Każdy czeka na nie z utęsknieniem. W tym okresie nie można jednak zapomnieć o bliskich zmarłych – groby powinny być dokładnie posprzątane i właściwie...
Jak wybrać odpowiednią trumnę?
Wybór odpowiedniej trumny dla bliskiej osoby, która odeszła, jest jedną z najtrudniejszych decyzji, jakie należy podjąć w czasie organizacji ceremonii pogrzebowej. Istnieje wiele rodzajów trumien, które różnią się...
Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas