Artykuł sponsorowany
Personalizacja kopert. Rozwiązanie dla wymagających

Personalizacja kopert. Rozwiązanie dla wymagających

Firmy zajmujące się produkcją paczek i opakowań wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów, proponując im atrakcyjne rozwiązania. Jedną z najciekawszych usług jest personalizacja kopert, która może stać się skutecznym narzędziem marketingowym. W artykule wyjaśniamy, dlaczego i dokładnie opisujemy proces nadruku na kopertach. Prezentujemy również zalety personalizacji kopert. Zapraszamy do lektury!

 

Co to jest personalizacja kopert?

Personalizacja kopert polega na wykonaniu na nich nadruku ściśle według wskazań zleceniodawcy. Jest to szczególnie atrakcyjne rozwiązanie dla firm, które chcą ujednolicić korespondencję do klienta i sprawić, by koperta była elementem identyfikacji wizualnej marki.

Personalizacja kopert umożliwia umieszczenie na papierze:

  • danych adresowych firmy (nadawcy przesyłki), w tym odpowiednio zmniejszonego logotypu,
  • danych adresowych klienta (odbiorcy przesyłki),
  • innych napisów i grafik, także kodu kreskowego i qrcode.

Personalizacja kopert nie służy jednak wyłącznie przygotowaniu kopert firmowych. Usługa nadruku na kopertach jest polecana każdemu, kto chce zaadresować zaproszenia, listy czy wykonać wysyłki promocyjne. Nadruki można wykonać na kopertach w kolorze białym lub w innym dowolnie wybranym kolorze.

 

Jak zlecić usługę personalizacji kopert?

Usługę personalizacji kopert zlecamy w firmach zajmujących się usługami pakowania, w tym produkcją i personalizacja kopert. Jedną z takich firm jest firma Direct Channel Packaging. Wykonuje nadruk na:

  • gotowych kopertach w formacie DL,
  • kopertach C6/5,
  • kopertach C5,
  • kopertach C4, również na kopertach z poszerzonym bokiem.

Personalizacja może dotyczyć kopert z okienkiem i bez okienka, możliwy jest również nadruk na kopertach bąbelkowych.

W celu złożenia zamówienia na personalizację kopert kontaktujemy się z firmą Direct Channel Packaging drogą mailową lub telefoniczną i doprecyzowujemy szczegóły zamówienia. Firma pomaga w wyborze właściwego rozwiązania, biorąc pod uwagę:

  • rodzaj nadruku,
  • koszt nadruku względem celów, które chcemy osiągnąć,
  • target produktu bądź usługi,
  • sposób dystrybucji.

 

Zalety personalizacji kopert

Dzięki personalizacji koperta jest nie tylko opakowaniem produktu czy usługi, ale też narzędziem promocyjnym i marketingowym, wpływającym na rozpoznawalność marki.

Pozostałe zalety personalizacji kopert to:

  • indywidualnie przygotowany projekt graficzny koperty, dopasowany do potrzeb i oczekiwań,
  • dostępność wielu formatów kopert,
  • czytelność nadruku,
  • ujednolicony charakter korespondencji,
  • mniejsze ryzyko pomyłki w porównaniu do ręcznego wypisywania kopert,
  • oszczędność czasu,
  • ekspresowa realizacja zlecenia.

Warto skorzystać z usług personalizacji kopert i przygotować wysokiej jakości nadruk na kopertach.

Kategorie
Warto przeczytać
Biuro rachunkowe online, czyli jak dbać o swoją firmę
Prowadzisz własną działalność gospodarczą? Chcesz zlecić komuś prowadzenie księgowości? Dowiedz się więcej o zaletach biur rachunkowych online.Biuro rachunkowe online – dla kogo?Biuro rachunkowe online oferuje swoje...
Renomowane biuro rachunkowe – czym konkretnie może się zająć?
Sprawdzone biura rachunkowe, takie jak np. to prowadzone przez doświadczoną księgową Jolantę Krzyształowską, jest w stanie pomóc przedsiębiorcom w wielu problematycznych kwestiach. Warto zlecić specjalistom...
Potrzebujesz pieniędzy? Poznaj 5 praktycznych porad, jak bezpiecznie je zdobyć
Trudna sytuacja finansowa wymaga szybkiego działania, które pozwoli podreperować domowy budżet i uniknąć poważniejszych problemów. Aby nie wpaść w długi i opłacić wszystkie rachunki w terminie, warto szukać sposobu...
Kalkulatory
Znajdź biura rachunkowe
Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×