Artykuł sponsorowany
Obsługa księgowa firm w biurze rachunkowym Omega Lex

Obsługa księgowa firm w biurze rachunkowym Omega Lex

Gospodarowanie finansami firmy bezpośrednio wpływa na jej funkcjonowanie na rynku. Warunkuje wypłacalność wobec kontrahentów oraz możliwości rozwoju. Trudno jednak prowadzić zrównoważoną politykę budżetową bez pomocy specjalistów, którzy mają wiedzę w zakresie polskiego prawa finansowego. Tu naprzeciw potrzebom przedsiębiorców wychodzi nyskie biuro rachunkowe Omega Lex.

Oferta biura rachunkowego

Podstawową cechą usług prowadzonych przez Omega Lex jest ich kompleksowość. Oznacza to, że w ramach współpracy biuro rachunkowe zajmuje się wszystkimi aspektami dotyczącymi księgowości przedsiębiorstwa. W zależności od potrzeb klientów ewidencja finansowa prowadzona jest w formie ksiąg handlowych, księgi przychodów i rozchodów czy ryczałtu. Ponadto oferta obejmuje kwestie związane z płacami i kadrami, a zatem między innymi monitorowanie oraz dokonywanie wypłat wynagrodzeń. Do standardowych usług realizowanych przez biuro rachunkowe Omega Lex w ramach obsługi firm należy sporządzanie:

  • miesięcznych deklaracji podatkowych VAT,
  • raportów i sprawozdań finansowych,
  • sprawozdań do GUS
  • rocznych deklaracji podatkowych.

Wykwalifikowany zespół oferuje ponadto konsultacje w zakresie podatkowym i księgowym. Szczególnie chętnie korzystają z nich osoby, które planują prowadzenie własnej działalności. Mogą w ten sposób już na etapie dokonywania niezbędnych formalności podejmować najkorzystniejsze decyzje. W ramach usług finansowych kierowanych zarówno do klientów biznesowych, jak i indywidualnych leży doradztwo w kwestii funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń na życie.

Profesjonalna obsługa klientów

Przy wyborze biura rachunkowego istotny jest również zakres działań, jakie podejmować będzie ono w imieniu przedsiębiorcy. W przypadku Omega Lex obsługa obejmuje reprezentowanie płatnika przed różnego organami władzy administracyjnej, podatkowymi oraz ZUS. Ponadto biuro zapewnia pomoc przy rejestracji i aktualizacji przedsiębiorstw. Dzięki merytorycznej kontroli dokumentów finansowych współpracujące z nim firmy nie muszą obawiać się o wystąpienie błędów w rozliczeniach.

Mając na uwadze komfort klientów i bezpieczeństwo powierzanych zadań nyskie biuro rachunkowe oferuje pełną dyspozycyjność. Kontakt z pracownikami może przy tym odbywać się drogą mailową, telefoniczną lub w formie spotkań w siedzibie Omega Lex. To szczególnie ważne w razie nagłych sytuacji, gdy doraźna pomoc specjalisty okazuje się niezbędna. Wspomniane bezpieczeństwo poufnych informacji klientów zapewniają nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz ściśle przestrzegane procedury.

Kategorie
Warto przeczytać
Jakie pełnomocnictwa może otrzymać biuro księgowe?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami biura księgowe mogą zostać upoważnione przez przedsiębiorcę do załatwiania wszelkich spraw podatkowych i innych należących do właściwości organów podatkowych lub organów kontroli...
Zmiany podatkowe związane z koronawirusem. Co warto wiedzieć?
Wybuch pandemii koronawirusa wpłynął na wiele aspektów naszej codzienności, zmuszając na przystosowania się praktycznie z dnia na dzień do zupełnie nowych warunków życia. W dużym stopniu odczuli to również...
Lista płac 2021. Rozliczanie wynagrodzeń na liście płac z uwzględnieniem PPK
Pracownicze Plany Kapitałowe to dobrowolny system oszczędzania mający na celu mobilizację pracowników do gromadzenia oszczędności z przeznaczeniem na emeryturę. Podmioty zatrudniające, które miały obowiązek zawrzeć...
Kalkulatory
Znajdź biura rachunkowe
Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas