Artykuł sponsorowany
Dropshipping PrestaShop - nowy wymiar sprzedaży online

Dropshipping PrestaShop - nowy wymiar sprzedaży online

Prowadzenie własnego sklepu internetowego to spore wyzwanie, z którym trudzi się wielu przedsiębiorców. Coraz częściej wybierana przez konsumenta droga zakupy produktu za pomocą witryny internetowej zmusza właścicieli do podejmowania nowych działań, mających na celu zwiększenie sprzedaży i zysków. Jednym z rozwiązań jest integracja systemów sprzedażowych z dropshipping PrestaShop, dzięki któremu nie tylko rozbudujemy ofertę dostępnego asortymentu, ale także zminimalizujemy czas obsługi klienta i sklepu, optymalizując w ten sposób pracę. 

  • Sklep internetowy w modelu dropshipping 

  • Integracja modelu dropshippingu ze sklepem PrestaShop

Sklep internetowy w modelu dropshipping

Droppshipping PrestaShop to coraz częściej wykorzystywana opcja sprzedaży przez wielu właścicieli sklepów online. Dzięki takiemu działaniu nie musimy zapełniać naszego magazynu, ponieważ wszystkie produkty składowane są w hurtowniach, z których po złożeniu zamówienia przez konsumenta bezpośrednio są wysyłane na wskazany adres. Jest to idealna opcja dla przedsiębiorców, którzy chcą dopiero rozpocząć swoją przygodę ze sprzedażą w e-sklepie, ponieważ nie generuje ona dodatkowych kosztów, a nasz zarobek wynika jedynie z nałożonej marży. 

PrestaShop sklep pozwala na pełną integrację działań internetowych, jednocześnie automatyzując pracę sklepu. Co to dla nas oznacza? Niezależnie od tego, czy towar, jaki oferujemy, magazynowany jest w zewnętrznej hurtowni, czy w naszej siedzibie, musimy dodać go do naszej witryny, umożliwiając tym samym jego zakup. Moduły PrestaShop zostały skonfigurowane tak, aby robić to w sposób automatyczny, bez konieczności ręcznego wprowadzania parametrów i specyfikacji, a wykorzystanie sklepu PrestaShop nie będzie wymagało specjalistycznej wiedzy informatycznej. 

 

Integracja modelu dropshippingu ze sklepem PrestaShop

Sklep PrestaShop i integracja jego działań z zewnętrznymi oprogramowaniami pozwala na automatyczne współdziałanie z firmami kurierskimi, które po dokonaniu zamówienia przez klienta otrzymają bezpośrednio informację o konieczności odebrania towaru, Tego typu wtyczki często przejmują również działania mające na celu informowanie klienta o statusie zamówienia i płatności, wysyłając na adres mailowy lub numer telefonu informację dotyczące śledzenia paczki. Dodatkowo wdrożone zostało automatyczne aktualizowanie stanów magazynowych, co przełoży się na brak pomyłek wynikających z dostępności towaru w sklepie internetowych, którego fizycznie zabrakło w hurtowni. 

Niezależnie od tego z iloma hurtowniami chcesz współpracować, integracja sklepu jest możliwa na wielu poziomach, tak aby zwiększyć maksymalnie dochody Twojego sklepu, skracając czas obsługi do niezbędnego minimum. 

Kategorie
Warto przeczytać
Usługi oferowane przez biura rachunkowe. Czego dotyczą i ile kosztują?
Zadaniem każdego przedsiębiorcy jest rozliczanie się z uzyskiwanych dochodów. To oczywiście niejedyny obowiązek związany z księgowością, jaki musi wypełnić każda osoba prowadząca własną działalność gospodarczą. Jeżeli...
Jak korygować błędy księgowe?
Błędy zdarzają się w każdego typu dokumentach, również i w rachunkowości. W przypadku błędów księgowych procedurę ich korygowania określają odpowiednie przepisy, które możemy znaleźć w Ustawie o rachunkowości. Z naszego...
Rankingi kredytów - czemu warto z nich korzystać
Kiedy czekają nas spore wydatki, a nie dysponujemy wystarczającą ilością gotówki, najlepszym rozwiązaniem wydaje się kredyt. Znaleźć najlepszą ofertę wśród setek dostępnych na rynku to trudny orzech do zgryzienia. Na...
Kalkulatory
Znajdź biura rachunkowe
Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas