Artykuł sponsorowany
Zalety ulotek składanych.

Zalety ulotek składanych.

 Działania reklamowe można prowadzić na wiele sposobów. Każde z nich mają swoją specyfikę, jednak, jeżeli są dobrze przeprowadzone, to mają także wysoką skuteczność. Działania reklamowe mają na celu powiększenie sprzedaży towarów i usług jak również budowę lub poprawę wizerunku przedsiębiorstwa. Jednym z tańszych, ale to nie znaczy, że mniej skutecznych sposobów reklamy są ulotki reklamowe. Co sprawia, że dzięki nim osiąga się cel?

Wygląd ulotki

 Ulotka składana to odpowiednio zagięty, mały arkusz o treściach reklamowych. Aby zainteresowała, swoją treścią powinna charakteryzować się pewnymi cechami. W dobie wszechobecnej reklamy niezwykle ważne jest pierwsze wrażenie. Dlatego odpowiednio zaprojektowana szata graficzna jest tym, co przyciąga najpierw i niejako zachęca do zaznajomienia się z jej treścią.

 Z powyższego wynika, że w sprawie projektu i wykonania ulotki składanej, warto zaufać prawdziwym profesjonalistom. Tak o tym mówi przedstawiciel firmy Grist 99, drukującej między innymi foldery reklamowe: - Obraz jest tym, co w pierwszej kolejności przyciąga uwagę odbiorcy. Dlatego grafika na ulotce reklamowej powinna być na tyle atrakcyjna, żeby wyróżniała się na tle materiałów konkurencji. Na tym etapie istotne jest określenie grupy docelowej, do której ma trafiać reklama. Inne obrazy przemówią do młodych matek z dziećmi a inne do informatyków czy rolników.

 Oprócz atrakcyjnej grafiki, widocznej na pierwszy rzut oka, skuteczna reklama na ulotce zazwyczaj przedstawia logo firmy. Zaletą tego rozwiązania jest poprawianie rozpoznawalności marki i kojarzenie jej z pozytywnym przekazem.

Treść zawarta w na ulotce składanej

 Aby przekaz reklamowy był skuteczny, powinien opierać się chwytliwym haśle i jednocześnie wskazywać korzyści płynące z poznania reklamowanego towaru czy usługi. Te elementy powinny być przedstawione dużymi literami, tak jak nazwa firmy i dane kontaktowe. Takie zaprojektowanie ulotki sprawia, że reklama na niej zawarta bywa skuteczna.

 Przy pomocy takiego nośnika informacji, jakim jest ulotka składana, można dotrzeć do wyjątkowo licznej grupy potencjalnych klientów. Jeżeli projekt folderu czy ulotki jest dobrze przygotowany i atrakcyjny, może zostać nawet u klienta w przypadku, gdy jeszcze nie potrzebuje dokładnie zaznajamiać się z ofertą. Tak na przykład sprawa się ma z ulotkami reklamującymi nowe punkty gastronomiczne. Wiele osób przechowuje tego typu wizytówki, bo spodziewa się, że prawdopodobnie przyjdzie czas, gdy informacje w niej zawarte przydadzą się.

Inne zalety ulotek

 Oprócz propagowania marki i szerokiego grona potencjalnych odbiorców przekazu, ulotki są stosunkowo tanią formą reklamy a przy tym skuteczną. Sam ich druk nie jest zbytnim obciążeniem dla przedsiębiorstwa. Pewnym wyzwaniem może być sam projekt i to głownie od niego zależy, czy gotowa ulotka zwróci na siebie uwagę.

Kategorie
Warto przeczytać
Nowość w marce Lancerto! Odzież damska o świetnej jakości
Lancerto jest polskim producentem, który od kilkunastu lat zaopatruje rynek w wysokiej klasy odzież. Jeszcze niedawno mieliśmy do wyboru ubrania męskie jak garnitury, marynarki, koszule i koszulki. Teraz firma poszła...
Toaleta jachtowa. Jak powinna być zaprojektowana?
Toalety na jachtach są jednym z ważniejszych aspektów ich standardu. W znaczący sposób wpływają na komfort podczas dłuższych bądź krótszych podróży. Nierzadko zdarza się, iż pierwszy kontakt z toaletami jachtowymi bywa...
Z jakich elementów składa się projekt architektoniczno - budowlany domu jednorodzinnego?
Budowa domu wiąże się z ogromem pracy, ale przede wszystkim stresu. Jest to przełomowy moment w życiu każdego człowieka, dlatego warto zaplanować go w każdym, nawet najmniejszym aspekcie. Aby dom jednorodzinny mógł...
Znajdź biura projektowe
Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×