Artykuł sponsorowany
Jak wydrukować dobrą wizytówkę? Porady i sugestie

Jak wydrukować dobrą wizytówkę? Porady i sugestie

Wizytówka wciąż stanowi jeden z podstawowych elementów komunikacji. Wręczamy ją na różnego rodzaju spotkaniach biznesowych, eventach i konferencjach, chcąc pozyskać nowych klientów i partnerów biznesowych. Wizytówka stanowi również reklamę firmy, ponieważ buduje świadomość marki. W jaki sposób wydrukować dobrą wizytówkę? Na co zwracać uwagę, chcąc zrobić dobre wrażenie na osobie, której ją wręczymy?

 

Punktem wyjścia jest dobry projekt

Nie wydrukujemy dobrej wizytówki bez dobrego projektu. To nie takie proste, jak mogłoby się wydawać. Należy zwracać uwagę na kilka elementów, a przede wszystkim na:

  • specyfikę branży, dopasowując do niej wygląd wizytówki,
  • przejrzysty, a jednocześnie oryginalny układ wizytówki,
  • niezbędne do umieszczenia na wizytówce informacje, w tym dane kontaktowe, wraz z nazwą zajmowanego stanowiska oraz nazwą i logo firmy,
  • właściwy dobór czcionki,
  • przemyślane kolory,
  • odpowiednio dobrane elementy graficzne i zdjęcia,
  • estetykę projektu, wpływającą na efekt końcowy.

Po przygotowaniu projektu możemy wybrać dobrą drukarnię, która zagwarantuje nam wysokiej jakości wizytówki. Taką drukarnią jest bez wątpienia drukarnia Strefa Xero w Warszawie. Dzięki nowoczesnym urządzeniom gwarantuje przygotowanie stylowych wizytówek. Co jest ważne przy ich wydruku?

 

Gramatura papieru ma znaczenie

Chcąc wydrukować dobrą wizytówkę, musimy zwrócić uwagę na gramaturę papieru. Najbardziej klasyczne wizytówki są drukowane na papierze kredowym o gramaturze 300 g/m2. Są trwałe i eleganckie, a dodatkowo można je uszlachetniać, wykorzystując folię matową, błyszczącą bądź aksamitną. Inną możliwością jest papier ozdobny, różnorodny pod względem faktur, kolorów i zdobień. Papier ozdobny może mieć efektowny połysk, przez co wizytówka będzie prezentować się unikatowo.

Jeśli chcemy oszczędzić na kosztach, możemy wybrać sztywny karton. Bez względu na rodzaj papieru, wizytówki mogą być drukowane jednostronnie lub obustronnie. Wizytówki dwustronne są najlepszym wyborem, kiedy mamy do zamieszczenia więcej informacji.

 

Właściwe przygotowanie do druku

Należy też przygotować wizytówkę do druku, tzn.:

  • zmienić tryb kolorystyczny z RGB na CMYK,
  • ustawić rozdzielczość minimum 300 dpi,
  • ustawić spady, minimum 5 mm marginesu z każdej strony wizytówki,
  • zadecydować o formacie wizytówki.

Większość drukarni daje możliwość wykonania druku próbnego, w celu sprawdzenia, czy elementy projektu są właściwie rozmieszczone. Możemy też zrobić to w domu/pracy przed wysłaniem projektu do drukarni, aby mieć pewność, że będziemy zadowoleni z finalnego efektu.

Kategorie
Warto przeczytać
Jak wyregulować zagłówek fotela, by uniknąć bólu pleców?
Bolące plecy i kark... Z pewnością każdy, kto pracuje dużo w pozycji siedzącej, doskonale zna ten problem. Na szczęście bólu pleców można uniknąć – odpowiednio regulując fotel, a także jego zagłówek. Tyczy się to nie...
5 praktycznych porad, jak urządzić balkon marzeń?
Balkon to idealne miejsce na letni relaks. Rano możesz delektować się kubkiem aromatycznej kawy, a wieczorem posiedzieć i poczytać książkę w hamaku lub spędzić czas ze znajomymi i zjeść pyszną kolację. Dowiedz się, jak...
Projektowanie wnętrz hoteli – od recepcji po jednostki SPA
Pierwsze dobre wrażenie można zrobić tylko raz. Dotyczy to zwłaszcza obiektów użytku publicznego, takich jak wnętrze hotelu. Goście kochają estetyczne i schludne pomieszczenia. Zwracają uwagę na drobiazgi, materiały,...
Znajdź biura projektowe
Jak nie tracić klientów?

Jak nie tracić klientów? Podpowiadamy!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×